کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از اپلیکیشن چیلی به دقت ملاحظه فرمایید:

 
  • آشنایی با قوانین و مقررات در چیلی

    قوانین کلی :
    1. ورود کاربران به وب‏‌سایت و اپلیکیشن چیلی هنگام استفاده از پروفایل شخصی، طرح‏‌های تشویقی، ویدئوهای رسانه تصویری چیلی و سایر خدمات ارائه شده توسط چیلی به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات چیلی است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین چیلی از سوی کاربر است.
    2. لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود. توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های چیلی منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های چیلی تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت و اپلیکیشن به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.
    تعریف مشتری (کاربر) :
    مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت‌نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات چیلی اقدام کند. همچنین از آنجا که چیلی یک وب‌سایت و اپلیکیشن خرده‌فروشی آنلاین است، طبق قانون تجارت الکترونیک مشتری یا مصرف کننده هر شخصی است که به منظوری جز تجارت یا شغل حرفه‌ای به خرید کالا یا خدمات اقدام می‌کند.
    رعایت حریم خصوصی مشتریان :
    1. چیلی به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت و اپلیکیشن استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند. چیلی متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت و اپلیکیشن را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت و اپلیکیشن چیلی، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.
    2. در صورت استفاده از هر یک از خدمات چیلی، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیت‌‏هایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام می‏‌پذیرد به عهده کاربران است.
    3. در صورتی که کاربران از سن 18 سال جوان‌‏تر هستند می‌‏باید با اطلاع والدین و یا قیم قانونی، به خرید و پرداخت اقدام کنند.
    4. چیلی خود را ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران می‌داند، لطفا در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق کانال‏‌های ارتباطی ذکر شده با ما در میان بگذارید.
    راههای ارتباط با مشتریان :
    1. هنگامی که شما از سرویس‌‏ها و خدمات چیلی استفاده می‏‌کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‏‌کنید و یا به چیلی ایمیل می‏‌زنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، شما موافقت می‌‏کنید که چیلی به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس‌های الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد. همچنین آدرس ایمیل و تلفن‌هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ‌های چیلی از طریق آنها صورت می‌گیرد.جهت اطلاع‌رسانی رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه یا پروموشن‌ها، امکان دارد چیلی برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل و پیامک‌ها نداشته باشند، می‌توانند عضویت دریافت خبرنامه چیلی را در پروفایل خود لغو کنند.
    2. توجه داشته باشید که 30004934005934 و 3000819131 و 09123578213 و 09357979082 تنها شماره‌‌هایی است که چیلی از طریق آن برای کاربران و مشتریان خود پیامک (اس ام اس) ارسال می‌کند. همچنین این شماره‌‌ها سامانه ارسال پیامک است که وضعیت پردازش سفارش یا رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه چیلی را به اطلاع کاربران می‌رساند و امکان دریافت پیام‌های شما تنها از طریق شماره های 09123578213 و 09357979082 وجود دارد. همچنین ممکن است چیلی از طریق شماره 30004934005934 برای برخی کاربران یا مشتریان خود، سوال نظرسنجی ارسال کند.بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان چیلی، با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام چیلی است و در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به مدیریت (09123578213) اطلاع دهید
    3. تنها مرجع رسمی مورد تایید چیلی برای ارتباط با شما، پایگاه رسمی این سایت است. ما با هیچ روش دیگری جز ارسال نامه از طرف آدرس‏‌های رسمی و تایید شده در سایت، با شما تماس نمی‌‏گیریم. وب سایت و اپلیکیشن چیلی هیچگونه سایت اینترنتی با آدرس غیر و همچنین، هیچ گونه وبلاگ ندارد و هیچ ‏گاه با این روش‏‌ها با شما تماس نمی‏‌گیرد. کاربران جهت برقراری ارتباط، تنها می‏‌توانند از آدرس‌‏های ذکر شده در بخش ارتباط با ما استفاده کنند.
    4. چیلی در هیچ نقطه‏‌ای از کشور نمایندگی فروش و یا خدمات پس از فروش ندارد و کلیه سرویس‌‏ها و تراکنش‏‌های مالی از طریق دفتر مرکزی پردازش می‏‌شود.
    لطفاً در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از این دست، مراتب را جهت پیگرد قانونی به روابط عمومی چیلی اطلاع دهید.
    حق کپی (کپی رایت) مطالب چیلی و چگونگی استفاده از مطالب :
    1. همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات چیلی، مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط چیلی جزئی از اموال چیلی محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار چیلی است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای چیلی محفوظ می‏‌دارد. کاربران مجاز به بهره‌‏برداری و استفاده از لیست محصولات، مشخصات فنی، قیمت و هر گونه استفاده از مشتقات وب‏‌سایت و اپلیکیشن چیلی و یا هر یک از خدمات و یا مطالب، دانلود یا کپی کردن اطلاعات با مقاصد تجاری، هر گونه استفاده از داده کاوی، روبات، یا روش‌‏های مشابه مانند جمع آوری داده‌‏ها و ابزارهای استخراج نیستند و کلیه این حقوق به صراحت برای چیلی محفوظ است
    2. اطلاعات هر محصول در وب‌سایت و اپلیکیشن چیلی، صرفاً برای اطلاع‌رسانی است و جنبه مشاوره ندارد. خریدار باید قبل از استفاده نسبت به کسب اطلاعات حرفه‌ای و اخذ مشاوره از متخصص مربوط (طبیبان سنتی یا پزشکان) اقدام کند. همچنین،نظراتی که کاربران در خصوص کالا در وب‌سایت درج کرده‌اند، تجربه یا اطلاعات شخصی افراد است و برای آنها و چیلی مسئولیتی ایجاد نمی‌کند. توجه: درصورت عدم آگاهی، اطلاع و ناتوانی مشتری در استفاده از محصولات و یا ایجاد خسارت نسبت به خود یا محصول، تمامی مسئولیت‌های آن بر عهده مشتری است و اپلیکیشن چیلی در این خصوص هیچگونه تعهدی نخواهد داشت. چیلی نسبت به عوارض جسمی و بیماری‌های ناشی از استفاده محصولات (از قبیل حساسیت‌های پوستی، جراحات و ...) مسئولیت و پاسخگویی ندارد. مشتری قبل از استفاده از کالا باید با پزشکان مدرن یا سنتی مشورت کند.
    3. چیلی نهایت تلاش و دقت را در راستای ارائه تمامی سرویس‌‏های خود می‏‌کند و به منظور تولید محتوا از منابع و مراجع اصیل استفاده می‏‌کند. لازم به ذکر است چیلی تضمین نمی‏‌کند که توصیفات محصول و یا دیگر مطالب مندرج در اپلیکیشن و سایت عاری از خطا باشد.
    4. وب ‏‌سایت چیلی هیچ گونه مسوولیتی را در رابطه با حذف شدن صفحه‏‌های سایت خود و یا لینک‏‌های مرده نمی‌‏پذیرد. سروﻳس‌‏های سایت آن‏گونه که هست ارائه می‏‌شود و سایت چیلی تحت هیچ شرایطی مسوولیت تاخیر یا عدم کارکرد سایت را که می‌تواند ناشى از عوامل طبیعى، نیروى انسانی، مشکلات اینترنتى، خرابی تجهیزات کامپیوترى، مخابراتى و غیره باشد بر عهده ندارد. کلیه محتویات سایت چیلی شامل قانون حق تکثیر شده و به سایت چیلی تعلق دارد. تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهریه، چیلی هیچ گونه مسئولیتی ندارد.
  • قانومندسازی کسب و کار اینترنتی

    قوانین خرید از چیلی:
    1. کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، چیلی جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.همچنین، مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.
    2. فاکتور کالاهایی که در سایت یا اپلیکیشن عرضه می‌شود، همراه کالا برای خریدار ارسال می‌شود. توجه: با توجه به ثبت سیستمی سفارش، به هیچ عنوان امکان صدور فاکتور مجدد یا تغییر مشخصات آن از جمله تغییر فاکتوری که به نام شخص صادر شده، به نام شخص دیگر وجود ندارد. بنابراین لازم است مشتریان هنگام ثبت سفارش، نسبت به این مساله دقت لازم را داشته باشند. همچنین آدرسی که خریدار به عنوان آدرس تحویل‌گیرنده ثبت یا انتخاب می‌کند، در فاکتور درج خواهد شد و لازم است درخواست کنندگان فاکتور هنگام ثبت سفارش به این نکته توجه کافی داشته باشند، چرا که تغییر آدرس درج شده روی فاکتور پس از پردازش و تایید سفارش، به هیچ عنوان امکان‌پذیر نخواهد بود.
    3. لازم به ذکر است افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچ گونه حقی را برای مشتریان ایجاد نمی‌کند. همچنین تا پیش از ثبت نهایی، هرگونه تغییر از جمله تغییر در موجودی کالا یا قیمت، روی کالای افزوده شده به سبد خرید اعمال خواهد شد. بنابراین به مشتریانی که تمایل و تصمیم به خرید قطعی دارند، به‌ویژه درباره کالاهای ارائه شده تحت عنوان شگفت‌انگیز که دارای محدودیت تعداد هستند، توصیه می‌شود در اسرع وقت سفارش خود را نهایی کنند تا با اتمام موجودی یا تغییر قیمتی کالاها روبرو نشوند. بدیهی است که چیلی هیچ‌گونه مسوولیتی نسبت به کالاهایی که در سبد خرید رها شده است، ندارد.
    4. در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی 24 الی 48 ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.
    5. از آنجا که چیلی یک اپلیکیشن و وب‌سایت خرده‌فروشی آنلاین است، سفارش یک کالا به تعداد بالا، مغایر با هدف مصرف خریدار است، در صورت ثبت این مورد و یا سفارشاتی که با تعداد اقلام بالایی همراه هستند، لازم است پیش از ارسال، سفارش مشتریان ابتدا توسط چیلی بررسی و در صورت تایید، پردازش گردد. در این موارد پرداخت وجه و تسویه، قبل از ارسال کالا الزامی است؛ درغیر اینصورت سفارشات با هماهنگی مشتری کنسل شده و در صورت واریز وجه، مبلغ پرداخت شده طی 24 الی 48 ساعت کاری به حساب مشتری عودت داده خواهد شد.
    6. در شرایط خاص مثل فروش شگفت‌انگیز، احتمال لغو شدن فروش محصولات به دلایلی مانند اتمام موجودی کالا وجود دارد و چیلی مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش را متوقف کند.
    7. کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت و اپلیکیشن چیلی در صف پردازش قرار می‏‌گیرند. چیلی همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام می‌دهد. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در چیلی به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای چیلی محفوظ است و یا مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.
    8. چیلی مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارش‌‏های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گیری، پردازش و ارسال می‌‏شود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای چیلی محفوظ است.
    9. در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت و اپلیکیشن چیلی، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای چیلی محفوظ است. چیلی در اسرع وقت وجوه دریافتی را به پرداخت شده طی 24 الی 48 ساعت کاری به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت می‌نماید و مشتری با ورود به سایت و اپلیکیشن چیلی می‌پذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.
    زمان ارسال و نحوه تحویل کالا :
    سفارش‌هایی که دارای حداقل یک کالا باشند و تا ساعت 16 هر روز کاری نهایی شوند ، حداقل یک روز کاری بعد در تهران و شهرستان‌ها، ارسال خواهند شد. منظور از یک روز کاری، زمان آماده‌سازی و ارسال کالا است، که امکان دارد این زمان بسته به نوع کالا تغییر یابد.
    روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند. چیلی به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان سفارش‌‏گذاری می‌‏دهد.
    در حال حاضر چیلی در شهرهای تحت پوشش تحویل اکسپرس، تنها خدمات ارسال و تحویل سفارش را از طریق مراکز توزیع و پخش معتبر انجام می‌دهد و برای خرید تنها باید به اپلیکیشن یا وب سایت چیلی مراجعه و سفارش خود را ثبت کرد. توجه: تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون لابی هتل، خیابان، پارک و مانند آن امکان‌پذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد. در رابطه با سرویس تحویل چیلی، سفارش درب اصلی ساختمان (منتهی به خیابان) تحویل داده می‌شود.
    برگشت کالا :
    1. تنها راه حل استرداد کالا قبل از استفاده و در شرایط اولیه است. برگشت از فروش کالاهای چیلی به شرط مطابقت کامل محصول برگشتی با محصول هنگام فروش، مجاز است و تشخیص این تطابق با چیلی می باشد. هزینه بازگشت به عهده خریدار است.
    2. چیلی همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته‌بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات چیلی و تحویل به شرکت‌‏های حمل و نقل معتبر، بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و چیلی تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند. آسیب‏‌های ناشی از حمل و نقل باید در هنگام تحویل سفارش به خدمات پس از فروش چیلی اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به خدمات پس از فروش چیلی ارسال شود. همچنین عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات درج شده در اپلیکیشن و وب سایت چیلی است. لازم به توجه است که ایرادهای اعلام شده توسط مشتری، توسط کارشناسان خدمات پس از فروش چیلی کنترل و بررسی می‏‌شود و در صورت تائید وجود نقص مشخصات، کالا مشمول برگشت می‏‌شود. همچنین، این سرویس، اشکال‏‌هایی که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‌‏شود. در صورتی که کالای برگشتی در شرایط اولیه خود توسط چیلی دریافت نشود، امکان سرویس دهی وجود ندارد و کالا خارج از شرایط تعویض محسوب می شود. در صورتی که موجودی کالای مرجوعی در چیلی به اتمام برسد، و چیلی امکان تعویض کالای مرجوعی با کالای جایگزین را نداشته باشد، می‌تواند مبلغ کالا را به حساب خریدار استرداد نماید و نوسان‏‌های قیمت باعث کاهش و یا افزایش این مبلغ نمی‌‏شود.
    3. در صورت تایید معیوب بودن کالای مرجوعی توسط چیلی صرفا هزینه کالا مطابق فاکتور (حداکثر تا یک ماه از تاریخ فاکتور) به مشتری برگردانده خواهد شد.
    قیمت گذاری محصولات در چیلی :
    سیاست قیمت ‏گذاری در چیلی مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. قیمت‏‌های ارائه شده برای کالاها در چیلی قیمت‏‌های خرده فروشی است که غالباً بر اساس مدل و مشخصات و همچنین کالاهای مشابه در بازار تعیین قیمت می‌‏شوند. با نهایت احترام به کاربران و با توجه به طیف گسترده سبد محصولات، چیلی نمی‌تواند قیمت و موجودی نهایی کالاها را قبل از سفارش گذاری به صورت قطعی اعلام نماید. در مواردی بسیار نادر و در صورت وجود نوسان‌‏هایی در بازار و یا اشتباه در قیمت‌‏گذاری، اگر سفارشی قابل تحویل نباشد، چیلی موظف است در اسرع وقت این موضوع را به فرد سفارش‌ ‏دهنده اطلاع دهد و سفارش را لغو نماید. لازم به ذکر است در صورتی که کالایی پس ثبت سفارش شامل کاهش قیمت شود، سفارش به روز رسانی و قیمت جدید اعمال می‏‌شود. قیمت کلیه محصولات با احتساب مالیات بر ارزش افزوده است و مشتری مبلغ جداگانه‌‏ای بابت مالیات و عوارض ارزش افزوده پرداخت نمی‏‌کند و هزینه‏‌های بسته‌بندی، ارسال و بیمه حمل کالا رایگان است.
  • ثبت شکایات

    شما می توانید انتقادات، پیشنهادات و شکایات خود را از طریق ایمیل (این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید) یا با شماره تماس مدیریت ۰۹۱۲۳۵۷۸۲۱۳(۱۰ صبح الی ۱۴) با ما درمیان بگذارید
لطفا کلمه مورد نظر را وارد و سپس Enter را بزنید
لطفا کلمه مورد نظر را وارد و سپس Enter را بزنید